1. Cal é o prezo de preparación e envío do pedido?
O custo de envío dos pedidos estará determinado polo tipo de produto:
Gran electrodoméstico: a entrega será de 9 €, se se precisa instalación e / ou eliminación do aparello antigo será de 19 €. Non inclúe a instalación do produto GAS.
Os televisores e as microondas custarán 9 €.
O resto dos produtos custarán 5,98 €.
Se escolle a recollida nun centro EROSKI, o custo será de balde.
2. O servizo online chega á miña casa?
Enviamos pedido practicamente a todos os lugares nos que dispoñemos de tenda física. Para saber se actualmente servimos pedidos no teu domicilio habitual ou noutro domicilio, consulta o teu código postal na páxina principal da web.
É posible que actualmente non prestemos este servizo no teu enderezo. Se estás interesado, envíanos un e-mail ao servizo de atención ao cliente solicitando o servizo na túa zona e, se o implantamos, serás o primeiro en sabelo.
Lembra que o repartidor precisará unha autorización por parte do cliente para acceder a zonas con vixilancia persoal ou electrónica. Destinará cinco minutos como máximo aos trámites necesarios para o acceso a esta área.
3. Cal é o horario de entrega?
Na tenda online de electrónica o noso servizo de reparto é de luns a venres, o persoal de transporte chamarate para acordar o horario de entrega.
4. Que ocorre se o pedido chega tarde?
Aínda que intentamos que non aconteza, ás veces pasa debido a circunstancias que están fóra do noso control. Se prevemos que vamos chegar fóra de hora, avisarémoste chamándote ao teu teléfono de contacto.
Se non recibes a nosa chamada e o pedido non te chegou na franxa reservada, ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente e infórmanos do problema ou envíanos un e-mail e responderémosche o antes posible.
Lembra que o repartidor precisará dunha autorización por parte do cliente para acceder a zonas con vixilancia persoal ou electrónica. Destinará cinco minutos como máximo aos trámites necesarios para o acceso a esta área.
5. Que ocorre se non podo estar na franxa horaria do meu pedido?
Non te preocupes. Se xa non estás a tempo de cambiar a túa franxa horaria e non vas estar á hora que tiñas reservada, chama ao noso servizo de atención ao cliente e avísanos para poder cambiar os teus datos de entrega.
De todas formas, se no momento da entrega non hai ninguén na túa casa, o repartidor levarase o pedido de volta. Nese caso, ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente e infórmanos do problema.
6. É posible enviar o pedido a un enderezo diferente ao titular do pagamento?
Como sabes, podes ter ata 3 enderezos diferentes rexistrados na túa conta e modificalos sempre que queiras no apartado “Os meus datos” dentro de O meu Eroski.
Cando fagas o teu pedido darémosche a posibilidade de elixir un ou outro enderezo e a compra entregarase á persoa titular da tarxeta que se empregou para pagar.
7. Pode recoller outra persoa o meu pedido?
No caso no que non podas recoller o teu pedido, si pode facelo outra persoa por ti sempre que quen asine o albará de entrega sexa un adulto maior de 18 anos e que teña a túa autorización.
8. Servizos gratuítos
O equipo de montaxe poñerá en marcha o aparato que o requira gratuitamente para comprobar o seu correcto funcionamento, sempre que a instalación existente o permita e non requira doutros profesionais (fontaneiro, electricista, gas, montaxe de mobles de cociña ou outros, etc.).
* Conexión eléctrica á rede sempre que sexa suficiente o cable proporcionado polo fabricante.
* LAVADO: toma de auga e de desaugadoiro sempre que sexa suficiente a mangueira proporcionada polo fabricante.
* LAVADO/FRÍO: suprimir tapa superior, quitar ancoraxe e nivelar aparato.
* COCCIÓN: montar placa, forno e mandos adquiridos. Sempre que non se requira a desmontaxe do equipo substituído ou a colocación de soportes, regretas ou calzos adicionais.
O equipo de montaxe non realizará traballos onde se requira a participación de gremios especializados ou de instaladores debidamente autorizados tales como:
* Colocación de paneis-integración ou encaixe do produto.
* Conexión de condutos de evaporación de secadoras.
* Acondicionamento de ocos de encaixe en mesados de granito e mármore.
* Compatibilización de placas e fornos de modelos diferentes.
* Instalación de frío que requira a intervención do Servizo de Asistencia Técnica.
* Realización de acometidas, anulacións, conexións ou instalacións de gas natural, propano ou butano e comprobación de fugas.
* Instalación de campás, extractores, termos, caldeiras, vertedoiros, billas, aire acondicionado e calefacción.
* Montaxe de mobles e conxuntos novos ou modificación dos existentes para situar o produto.
O equipo de montaxe explicará as prestacións básicas do produto.
* LAVADO: conexión, programas habituais (curto, longo e centrifugado), deterxente e temperatura, proba de entrada e saída de auga, e apertura da porta.
* FRÍO: conexión, co termóstato a cero revisión do mobiliario interior, limpeza e olores, termóstatos de refrixeración, conxelación, superconxelación e alarma.
* Nota: unha vez situados na súa localización definitiva, os aparatos de frío vertical necesitan un tempo de repouso antes da súa posta en marcha.
* COCCIÓN: conexión, lumes e gráficos, mandos do mesado, luz do forno e reloxo, e bloqueos (dixitais).
Sempre que o cliente o solicitase o equipo de montaxe retirará o produto usado que se vai substituír.