Ir a contido principal

Servicio a domicilio

1. Cal é o prezo de preparación e envío do pedido?

O custo dos pedidos será de 5,98 € se é envío a domicilio e gratuíto se é recollida en tenda.

Se o pedido contén polo menos un televisor ou un grande electrodoméstico (entendéndose por grande electrodoméstico a lavadora, secadora, lavalouzas, forno, frigorífico e conxelador) o envío a domicilio será gratuíto.

2. O servizo online chega á miña casa?

Enviamos pedido practicamente a todos os lugares nos que dispoñemos de tenda física. Para saber se actualmente servimos pedidos no teu domicilio habitual ou noutro domicilio, consulta o teu código postal na páxina principal da web.

É posible que actualmente non prestemos este servizo no teu enderezo. Se estás interesado, envíanos un e-mail ao servizo de atención ao cliente solicitando o servizo na túa zona e, se o implantamos, serás o primeiro en sabelo.

Lembra que o repartidor precisará unha autorización por parte do cliente para acceder a zonas con vixilancia persoal ou electrónica. Destinará cinco minutos como máximo aos trámites necesarios para o acceso a esta área.

3. Cal é o horario de entrega?

Na tenda online de electrónica o noso servizo de reparto é de luns a venres, o persoal de transporte chamarate para acordar o horario de entrega.

4. Que ocorre se o pedido chega tarde?

Aínda que intentamos que non aconteza, ás veces pasa debido a circunstancias que están fóra do noso control. Se prevemos que vamos chegar fóra de hora, avisarémoste chamándote ao teu teléfono de contacto.

Se non recibes a nosa chamada e o pedido non te chegou na franxa reservada, ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente e infórmanos do problema ou envíanos un e-mail e responderémosche o antes posible.

Lembra que o repartidor precisará dunha autorización por parte do cliente para acceder a zonas con vixilancia persoal ou electrónica. Destinará cinco minutos como máximo aos trámites necesarios para o acceso a esta área.

5. Que ocorre se non podo estar na franxa horaria do meu pedido?

Non te preocupes. Se xa non estás a tempo de cambiar a túa franxa horaria e non vas estar á hora que tiñas reservada, chama ao noso servizo de atención ao cliente e avísanos para poder cambiar os teus datos de entrega.

De todas formas, se no momento da entrega non hai ninguén na túa casa, o repartidor levarase o pedido de volta. Nese caso, ponte en contacto co noso servizo de atención ao cliente e infórmanos do problema.

6. É posible enviar o pedido a un enderezo diferente ao titular do pagamento?

Como sabes, podes ter ata 3 enderezos diferentes rexistrados na túa conta e modificalos sempre que queiras no apartado “Os meus datos” dentro de O meu Eroski.

Cando fagas o teu pedido darémosche a posibilidade de elixir un ou outro enderezo e a compra entregarase á persoa titular da tarxeta que se empregou para pagar.

7. Pode recoller outra persoa o meu pedido?

No caso no que non podas recoller o teu pedido, si pode facelo outra persoa por ti sempre que quen asine o albará de entrega sexa un adulto maior de 18 anos e que teña a túa autorización.

EROSKI fai uso de cookies propias e de terceiros. Se acepta expresamente a nosa política de cookies ou continúa navegando por distintas páxinas, accedendo a diferentes áreas e menús, mediante esa acción afirmativa acepta a súa instalación e uso. Para obter máis información fai clic aquí.

XCerrar aviso de cookies